Little Home

FAQ

Wybierz miasto
Sopot Gdańsk Wrzeszcz Warszawa Gdańsk Główny Gdańsk Zaspa Dowolna lokalizacja
Data
przyjazdu
Data
wyjazdu
2 gości
Wybierz liczbę gości
2
wyczyść Zatwierdź
Dla Gości
Dla właścicieli
Rezerwacja
W jaki sposób mogę dokonać rezerwacji?

Rezerwacji apartamentu możesz dokonać zarówno przez formularz na stronie internetowej, jak i telefonicznie.

 

Jak mogę opłacić rezerwację?

Rezerwację możesz opłacić zarówno kartą, przelewem tradycyjnym, jak i poprzez płatności online.

Czy otrzymam potwierdzenie rezerwacji?

Oczywiście. Na podany adres e-mail wysyłamy wiadomość zawierającą wszystkie niezbędne informacje, zarówno te dotyczące formalności, jak i kolejnych etapów postępowania.

Apartament i jego otoczenie
Co zastanę w apartamencie?

W apartamencie do dyspozycji Gości są czysta pościel, ręczniki, kosmetyki oraz zestaw powitalny. W mieszkaniu znajdują się również suszarka, kuchenka mikrofalowa, żelazko i deska do prasowania, lodówka i płyta indukcyjna oraz kawa i herbata do dyspozycji.

Gdzie mogę zaparkować samochód?

Szczegółowe informacje na temat parkingu dla konkretnego apartamentu znajdują się w informacji mailowej dotyczącej rezerwacji. W zależności od miejsca może to być parking bezpłatny lub płatny, dedykowane miejsce parkingowe itp.

 

Czy w apartamencie mogę palić tytoń?

W apartamentach obowiązuje zakaz palenia wyrobów tytoniowych. Za złamanie tego zakazu naliczamy opłaty dodatkowe za odświeżenie apartamentu.

Wejście do apartamentu i pobyt
Czy mam informować, o której przyjadę?

Tak. W przededniu przyjazdu skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia wszystkich szczegółów, w tym godziny przyjazdu.

O której mogę rozpocząć pobyt?

Pobyt w apartamentach rozpoczyna się o godz. 15:00. Istnieje możliwość rozpoczęcia pobytu wcześniej, jednak wymaga to zgody recepcji.

Jak wejdę do apartamentu?

W naszych apartamentach obowiązuje Self Check-in. Szczegółowe informacje na temat tego, jak dostać się do apartamentu, wysyłamy SMS-em w dzień przed przyjazdem.

Z kim mogę się kontaktować w sytuacjach awaryjnych?

Do Twojej dyspozycji przez 24h pozostają nasi specjaliści z Biura Obsługi Klienta – to z nimi proszę się kontaktować w sytuacjach awaryjnych lub wymagających pomocy telefonicznej.

Wyjście z apartamentu
Gdzie mam zostawić klucze?

W apartamencie znajduje się instrukcja ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi procedury wymeldowania, także tego, gdzie zostawić klucze.

O której muszę się wyprowadzić?

Godziny wymeldowania różnią się w zależności od apartamentu, ale zwykle są to okolice południa – od 11:00 do 12:00. Szczegółowe informacje znajdują się w instrukcji na temat wymeldowania, którą pozostawiliśmy w apartamencie.

Czy ważne są moje odczucia z pobytu?

Wrażenia Gości z pobytu w naszych apartamentach są dla nas niezwykle ważne, są dla nas najważniejszą oceną naszej pracy oraz cennymi wskazówkami, co ewentualnie powinniśmy zmienić. W dniu wyjazdy wyślemy do Ciebie e-mail z prośbą oceną pobytu w naszym apartamencie. Będziemy wdzięczni za wszystkie opinie, które są dla nas najlepszym, bo bezpośrednim, źródłem informacji.

Najczęściej zadawane pytania
Jak mogę zarobić na swoim apartamencie?

Najważniejsze, to podjąć decyzję o nawiązaniu współpracy z Little Home. Poza ustaleniem warunków współpracy i kilkoma podpisami, właściciel nie musi się martwić o nic, resztą zajmiemy się my:

  • Nasz pracownik obejrzy i oceni apartament – stworzymy listę brakującego wyposażenia zgodnego ze standardami wynajmu Little Home.
  • Poprosimy Cię o wybór zakresu usług oraz kroków, jakie chcesz, abyśmy w Twoim imieniu wykonywali.
  • Przygotujemy dopasowaną do Twoich potrzeb umowę.
  • Spotkamy się, podpiszemy umowę, a następnie przekażesz nam apartament. Alternatywnie możemy wysłać do Ciebie zarówno umowę, jak i protokół z przekazania apartamentu – po podpisaniu kopię przesyłasz nam pocztą.
  • Od tego momentu profesjonalnie zajmiemy się Twoim apartamentem. Ty nie musisz się już o nic martwić.

 

Jak możemy nawiązać współpracę?

Aby nawiązać z nami współpracę, wystarczy wysłać e-mail lub zadzwonić do naszego biura. Możesz też pobrać naszą broszurę informacyjną (znajduje się dole podstrony „DLA WŁAŚCICIELI”). Nasz pracownik chętnie się z Tobą spotka, aby opowiedzieć o naszych usługach.

Od kiedy zacznę zarabiać?

Pierwszy dochód z wynajmu apartamentu otrzymasz już kilka dni po zakończeniu pierwszego miesiąca wynajmu.Little Home stara się przygotować Twoją nieruchomość do wynajmu w ciągu kilku dni od zakończenia formalności, jednak pod warunkiem, że wnętrze nie wymaga zmian w stylizacji. Jeśli konieczne będzie doposażenie apartamentu, okres uruchomienia oferty może się nieco wydłużyć.

Czy jest jakiś określony czas, na jaki musimy podpisać umowę?

Nie. Każda umowa jest indywidualnie przygotowywana, zgodnie z oczekiwaniami właściciela nieruchomości.

Jakie są formy rozliczenia za wynajem?

Rozliczenia prowadzimy w cyklu miesięcznym. Na początku każdego miesiąca będziesz otrzymywać podsumowanie ukończonych pobytów oraz ewentualnych kosztów.

Od Ciebie zależy wybór, czy Twoje przychody rozliczysz jako osoba fizyczna, czy w ramach prowadzonej przez Ciebie działalności gospodarczej. Ty decydujesz, czy chcesz rozliczać się w formie stałego comiesięcznego czynszu, czy wolisz system prowizyjnego rozliczania na podstawie rzeczywistego przychodu z najmu apartamentu.

 

Czy będę musiał sam opłacać rachunki?

Nie. Oferujemy elastyczne formy rozliczeń, dopasowane do indywidualnych oczekiwań właścicieli nieruchomości. Na Twoje życzenie możemy podpisać umowę, która uwzględnia również opłacanie bieżących rachunków dotyczących nieruchomości.

Co ze szkodami, zniszczeniami?

Sytuacje zniszczeń zdarzają się niezwykle rzadko. Na wypadek ewentualnych szkód wynikających z nieodpowiedniego użytkowania apartamentu od każdego najemcy długoterminowego pobieramy kaucję. Jeżeli wartość szkody przekroczy kwotę kaucji, wyegzekwujemy pozostałą kwotę. W przypadku wynajmów krótkoterminowych egzekwujemy pokrycie strat od naszych klientów.

Czy będę mógł skorzystać z noclegu w moim apartamencie?

Tak, nie ograniczamy możliwości korzystania z Twojej własności. Należy tylko pamiętać o uwzględnieniu dokonanych już wcześniej rezerwacji. Apartament będzie zawsze przygotowany na Twój przyjazd tak samo, jak dla każdego klienta.

Czy muszę w jakiś sposób przygotować swój apartament?

Dobre przygotowanie apartamentu pod wynajem jest dla nas bardzo ważnym elementem. Dlatego Ci w tym pomożemy, a tam, gdzie będziemy mogli, to po prostu Cię wyręczymy. Nasz home stager na Twoje zamówienie może doradzić, jak małymi zmianami znacznie podnieść atrakcyjność apartamentu. Bardzo ważne jest również odpowiednie wyposażenie apartamentu. Dbamy o zachowanie jednolitego standardu we wszystkich apartamentach, które obsługujemy. Jeżeli w Twoim apartamencie czegoś będzie brakowało, zajmiemy się uzupełnieniem w Twoim imieniu, informując Cię o wszystkim na bieżąco.

Czy oferujecie inne usługi poza standardowymi pobytami gości?

Jak zapewne już wiesz, zajmujemy się gośćmi kompleksowo na każdym etapie pobytu – od sprzątania i obsługi rezerwacji, po oferowanie dodatkowych usług, na przykład w przypadku wynajmów okolicznościowych.
Jednak dla Twojej wygody i na Twoje życzenie możemy także:

  • przygotować apartament do wynajmu, w tym zakupić w Twoim imieniu wszystkie produkty z wymaganej listy wyposażenia podstawowego, a także zrealizować usługę aranżacji wnętrz, aby zwiększyć jego atrakcyjność w oczach gości;
  • realizować wszystkie opłaty związane z nieruchomością, to jest: czynsz, rachunki za media (prąd, TV) w Twoim imieniu uwzględniając to we wzajemnych rozliczeniach;
  • dbać o stan techniczny Twojego apartamentu, a w razie usterek, zająć się ich naprawą.
Czy mogę zobaczyć czy mój apartament jest wynajmowany?

Tak. Każdemu z właścicieli obsługiwanych apartamentów oferujemy dostęp do portalu rezerwacyjnego, na którym przedstawiony jest stan zrealizowanych i planowanych rezerwacji jego apartamentu wraz z przybliżonym przychodem z danych rezerwacji.

Skontaktuj się - zacznij zarabiać

* pole wymagane

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij